#minyakherbaasmak Instagram Photos & Videos

minyakherbaasmak - 19.3k posts

Advertisements

    .
JUS ASMAK GOLD produk istimewa keluaran Syarikat MHAM Sdn Bhd. Produk #JusAsmakGold pelengkap kepada Minyak Herba Asmak. .
Diformulasi daripada 100% herba terpilih. . sangat sesuai jika digabungkan dengan #MinyakHerbaAsmak.
.
Diperbuat daripada :
🏵Lemon Juice
🏵Ginger
🏵Spinach
🏵Oregano
🏵Echenacea
🏵Licorice
🏵Apple
🏵Capsicum
🏵Garlic
🏵Cucumber
🏵Stevie
🏵Dong Quai
.
Jus Asmak Gold sangat membantu melegakan :
🌸Semput.
🌸Batuk.
🌸Kahak.
🌸Selsema.
🌸Membantu menguatkan ketahanan badan.
🌸Menjadikan anda lebih sihat dan cergas.
🌸Mengurangkan kolesterol.
.
Sesuai Untuk Siapa ? 
Sesuai untuk umur 3 tahun dan ke atas.
.
Isipadu ? 
350 ml
.
Harga? 
RM 44.00 sahaja tidak termasuk postage
.
Keceriaan berganda dengan Jus Asmak Gold. .
Minyak Herba Asmak Bangi
.
wassap.my/60192834945/7JAG
.
DUIT BOLEH DICARI KESIHATAN TIADA GANTI.
.
#jusasmakgold
#viral
#NaturalWithAsmak

    .
    JUS ASMAK GOLD produk istimewa keluaran Syarikat MHAM Sdn Bhd. Produk #JusAsmakGold pelengkap kepada Minyak Herba Asmak. .
    Diformulasi daripada 100% herba terpilih. . sangat sesuai jika digabungkan dengan #MinyakHerbaAsmak .
    .
    Diperbuat daripada :
    🏵Lemon Juice
    🏵Ginger
    🏵Spinach
    🏵Oregano
    🏵Echenacea
    🏵Licorice
    🏵Apple
    🏵Capsicum
    🏵Garlic
    🏵Cucumber
    🏵Stevie
    🏵Dong Quai
    .
    Jus Asmak Gold sangat membantu melegakan :
    🌸Semput.
    🌸Batuk.
    🌸Kahak.
    🌸Selsema.
    🌸Membantu menguatkan ketahanan badan.
    🌸Menjadikan anda lebih sihat dan cergas.
    🌸Mengurangkan kolesterol.
    .
    Sesuai Untuk Siapa ?
    Sesuai untuk umur 3 tahun dan ke atas.
    .
    Isipadu ?
    350 ml
    .
    Harga?
    RM 44.00 sahaja tidak termasuk postage
    .
    Keceriaan berganda dengan Jus Asmak Gold. .
    Minyak Herba Asmak Bangi
    .
    wassap.my/60192834945/7JAG
    .
    DUIT BOLEH DICARI KESIHATAN TIADA GANTI.
    .
    #jusasmakgold
    #viral
    #NaturalWithAsmak

    3 0 10 hours ago

Advertisements

    .
TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa. 
4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30.

5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula.

6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada jual. Kipas tangan pon boleh.

9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄

#AnakSihatHatiTenang
#MinyakHerbaAsmak

    .
    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

    1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

    2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

    3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa.
    4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30.

    5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula.

    6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

    7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

    8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada jual. Kipas tangan pon boleh.

    9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

    Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

    Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄

    #AnakSihatHatiTenang
    #MinyakHerbaAsmak

    2 0 11 hours ago

Advertisements

    KISAH BENAR 
AKHIRNYA HIDUNG TERASA LEGA,KAHAK YANG BERSARANG TIADA LAGI

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Klu dilihat pd pic kat tangan pasti tertanya2 ape benda tu..eeee gelinya...pengotornyaaa dan macam2 lagi la.

Ni yg terjadi pada sy , semalam sy demam  panas , selsema beserta batuk2 berkahak...
Jadi ubat yg sy ambil hanya ubat tahan sakit dan selebihkan sy *LEBIHKAN SAPUAN MINYAK HERBA ASMAK*..
lepas mandi je , sy akan minta suami sy sapu dan urut sikit belakang badan sy ..bahagian depan dada dan sekitar leher sy akan buat sapuan sendiri..
Sy akan lebihkan sapuan pd leher, bila duduk2 tgok tv je sy sapukan  minyak herba asmak, termasuk la waktu nak tido.. Nak dijadikan cerita , pagi ni sy ada sessi berurut bdan, masalahnya tekak rasa dan hidung terasa mcm ada lendir tersangkut2 je  lagi, bila nak muntahkan lendir tu hanya keluar sikit2 je lendir tu... jadi sy minta mak cik urut , urutkan sy gunakan *MHA* , xsampi seminit dia sapu kat belakang badan sy...sy batuk dan termuntah lendir berketul yg agak pekat dan kemerahan.. *YA ALLAH* punya terkejut nya , selepas terkeluar lendir berketul tu , tekak dan hidung sy terasa lapang sesgat..... Kejadian pd diri sy sendiri *NUR AIN*
Melaka 
27.02.2018

Kredit Nur Ain

#Asmak4u057
#057gempur
#MinyakHerbaAsmak

    KISAH BENAR
    AKHIRNYA HIDUNG TERASA LEGA,KAHAK YANG BERSARANG TIADA LAGI

    Assalamualaikum dan salam sejahtera...
    Klu dilihat pd pic kat tangan pasti tertanya2 ape benda tu..eeee gelinya...pengotornyaaa dan macam2 lagi la.

    Ni yg terjadi pada sy , semalam sy demam panas , selsema beserta batuk2 berkahak...
    Jadi ubat yg sy ambil hanya ubat tahan sakit dan selebihkan sy *LEBIHKAN SAPUAN MINYAK HERBA ASMAK*..
    lepas mandi je , sy akan minta suami sy sapu dan urut sikit belakang badan sy ..bahagian depan dada dan sekitar leher sy akan buat sapuan sendiri..
    Sy akan lebihkan sapuan pd leher, bila duduk2 tgok tv je sy sapukan minyak herba asmak, termasuk la waktu nak tido.. Nak dijadikan cerita , pagi ni sy ada sessi berurut bdan, masalahnya tekak rasa dan hidung terasa mcm ada lendir tersangkut2 je lagi, bila nak muntahkan lendir tu hanya keluar sikit2 je lendir tu... jadi sy minta mak cik urut , urutkan sy gunakan *MHA* , xsampi seminit dia sapu kat belakang badan sy...sy batuk dan termuntah lendir berketul yg agak pekat dan kemerahan.. *YA ALLAH* punya terkejut nya , selepas terkeluar lendir berketul tu , tekak dan hidung sy terasa lapang sesgat..... Kejadian pd diri sy sendiri *NUR AIN*
    Melaka
    27.02.2018

    Kredit Nur Ain

    #Asmak4u057
    #057gempur
    #MinyakHerbaAsmak

    2 0 15 hours ago
    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa. 
4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄  #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

    1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

    2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

    3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa.
    4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

    5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

    6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

    7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

    8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

    9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

    Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

    Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄 #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    1 0 17 hours ago
    Beli dengan wakil sah sahaja, bukan di Shopee, Lazada dan kedai pemborong (bukan penjual sah). Jangan support penyangak. 
Siapa kata susah nak dapat? Ini sebahagian wakil kami seluruh Malaysia dan luar negara.Mereka bersedia COD terus kepada anda.

Link wasap
0172150407

#asma
#batukselsema
#Minyakherbaasmak 
#minyakHerbaAsmak

    Beli dengan wakil sah sahaja, bukan di Shopee, Lazada dan kedai pemborong (bukan penjual sah). Jangan support penyangak.
    Siapa kata susah nak dapat? Ini sebahagian wakil kami seluruh Malaysia dan luar negara.Mereka bersedia COD terus kepada anda.

    Link wasap
    0172150407

    #asma
    #batukselsema
    #Minyakherbaasmak
    #minyakHerbaAsmak

    5 0 18 hours ago
    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa. 
4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄  #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

    1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

    2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

    3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa.
    4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

    5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

    6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

    7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

    8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

    9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

    Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

    Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄 #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    0 0 19 hours ago
    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa. 
4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄  #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

    1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

    2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

    3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa.
    4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

    5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

    6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

    7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

    8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

    9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

    Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

    Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄 #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    0 0 20 hours ago
    Custmr repeat asmak herbs!
.
Mula-mula ambik set combo resdung (asmak herbs + minyak asmak), pastu repeat set resdung (3 botol)
.
Alhamdulillah dah kurang gatal2 😍
.
Tq kak azah 😘
.
www.wasap.my/601132126503
.
SA07904 SUPERAGEN ASMAK PUCHONG 
#asmakherbs
#minyakherbaasmak
#resdung

    Custmr repeat asmak herbs!
    .
    Mula-mula ambik set combo resdung (asmak herbs + minyak asmak), pastu repeat set resdung (3 botol)
    .
    Alhamdulillah dah kurang gatal2 😍
    .
    Tq kak azah 😘
    .
    www.wasap.my/601132126503
    .
    SA07904 SUPERAGEN ASMAK PUCHONG
    #asmakherbs
    #minyakherbaasmak
    #resdung

    0 0 21 hours ago
    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa. 
4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄  #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

    1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

    2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

    3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa.
    4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

    5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

    6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

    7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

    8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

    9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

    Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

    Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄 #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    1 0 21 hours ago

Advertisements

    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa. 
4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄  #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

    1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

    2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

    3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa.
    4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

    5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

    6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

    7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

    8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

    9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

    Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

    Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄 #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    3 0 21 hours ago
    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa. 
4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄  #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

    1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

    2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

    3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa.
    4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

    5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

    6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

    7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

    8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

    9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

    Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

    Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄 #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    4 0 21 hours ago
    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa. 
4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄  #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

    1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

    2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

    3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa.
    4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

    5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

    6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

    7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

    8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

    9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

    Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

    Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄 #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    0 0 21 hours ago
    JUS ASMAK GOLD produk istimewa keluaran Syarikat MHAM Sdn Bhd. Produk #JusAsmakGold pelengkap kepada Minyak Herba Asmak. 
Diformulasi daripada 100% herba terpilih. . sangat sesuai jika digabungkan dengan #MinyakHerbaAsmak.

Diperbuat daripada :
🏵Lemon Juice
🏵Ginger
🏵Spinach
🏵Oregano
🏵Echenacea
🏵Licorice
🏵Apple
🏵Capsicum
🏵Garlic
🏵Cucumber
🏵Stevie
🏵Dong Quai

Jus Asmak Gold sangat membantu melegakan :
🌸Semput 🌸Batuk 🌸Kahak 🌸Selsema 🌸Membantu menguatkan ketahanan badan 🌸Menjadikan anda lebih sihat dan cergas
🌸mengurangkan kolesterol 
Sesuai Untuk Siapa ? 
Sesuai untuk umur 3 tahun dan ke atas.

Isipadu ? 
350 ml

Harga? 
RM 44.00 sahaja tidak termasuk postage

Keceriaan berganda dengan Jus Asmak Gold. Berminat untuk dapatkan Jus Asmak Gold? Whatsapp Nur 👉www.wassap.my/60132603349

Minyak Herba Asmak Balik Pulau

DUIT BOLEH DICARI KESIHATAN TIADA GANTI

#jusasmakgold
#viral
#AsmakbyMhamsb

    JUS ASMAK GOLD produk istimewa keluaran Syarikat MHAM Sdn Bhd. Produk #JusAsmakGold pelengkap kepada Minyak Herba Asmak.
    Diformulasi daripada 100% herba terpilih. . sangat sesuai jika digabungkan dengan #MinyakHerbaAsmak .

    Diperbuat daripada :
    🏵Lemon Juice
    🏵Ginger
    🏵Spinach
    🏵Oregano
    🏵Echenacea
    🏵Licorice
    🏵Apple
    🏵Capsicum
    🏵Garlic
    🏵Cucumber
    🏵Stevie
    🏵Dong Quai

    Jus Asmak Gold sangat membantu melegakan :
    🌸Semput 🌸Batuk 🌸Kahak 🌸Selsema 🌸Membantu menguatkan ketahanan badan 🌸Menjadikan anda lebih sihat dan cergas
    🌸mengurangkan kolesterol
    Sesuai Untuk Siapa ?
    Sesuai untuk umur 3 tahun dan ke atas.

    Isipadu ?
    350 ml

    Harga?
    RM 44.00 sahaja tidak termasuk postage

    Keceriaan berganda dengan Jus Asmak Gold. Berminat untuk dapatkan Jus Asmak Gold? Whatsapp Nur 👉www.wassap.my/60132603349

    Minyak Herba Asmak Balik Pulau

    DUIT BOLEH DICARI KESIHATAN TIADA GANTI

    #jusasmakgold
    #viral
    #AsmakbyMhamsb

    1 0 26 March, 2019
    JUS ASMAK GOLD produk istimewa keluaran Syarikat MHAM Sdn Bhd. Produk #JusAsmakGold pelengkap kepada Minyak Herba Asmak. 
Diformulasi daripada 100% herba terpilih. . sangat sesuai jika digabungkan dengan #MinyakHerbaAsmak.

Diperbuat daripada :
🏵Lemon Juice
🏵Ginger
🏵Spinach
🏵Oregano
🏵Echenacea
🏵Licorice
🏵Apple
🏵Capsicum
🏵Garlic
🏵Cucumber
🏵Stevie
🏵Dong Quai

Jus Asmak Gold sangat membantu melegakan :
🌸Semput 🌸Batuk 🌸Kahak 🌸Selsema 🌸Membantu menguatkan ketahanan badan 🌸Menjadikan anda lebih sihat dan cergas
🌸mengurangkan kolesterol 
Sesuai Untuk Siapa ? 
Sesuai untuk umur 3 tahun dan ke atas.

Isipadu ? 
350 ml

Harga? 
RM 44.00 sahaja tidak termasuk postage

Keceriaan berganda dengan Jus Asmak Gold. Berminat untuk dapatkan Jus Asmak Gold? Whatsapp jurr 👉www.wasap.my/601111453281 
Minyak Herba Asmak Pendang/Penang

DUIT BOLEH DICARI KESIHATAN TIADA GANTI

#jusasmakgold
#viral
#asmakbymhamsb

    JUS ASMAK GOLD produk istimewa keluaran Syarikat MHAM Sdn Bhd. Produk #JusAsmakGold pelengkap kepada Minyak Herba Asmak.
    Diformulasi daripada 100% herba terpilih. . sangat sesuai jika digabungkan dengan #MinyakHerbaAsmak .

    Diperbuat daripada :
    🏵Lemon Juice
    🏵Ginger
    🏵Spinach
    🏵Oregano
    🏵Echenacea
    🏵Licorice
    🏵Apple
    🏵Capsicum
    🏵Garlic
    🏵Cucumber
    🏵Stevie
    🏵Dong Quai

    Jus Asmak Gold sangat membantu melegakan :
    🌸Semput 🌸Batuk 🌸Kahak 🌸Selsema 🌸Membantu menguatkan ketahanan badan 🌸Menjadikan anda lebih sihat dan cergas
    🌸mengurangkan kolesterol
    Sesuai Untuk Siapa ?
    Sesuai untuk umur 3 tahun dan ke atas.

    Isipadu ?
    350 ml

    Harga?
    RM 44.00 sahaja tidak termasuk postage

    Keceriaan berganda dengan Jus Asmak Gold. Berminat untuk dapatkan Jus Asmak Gold? Whatsapp jurr 👉www.wasap.my/601111453281
    Minyak Herba Asmak Pendang/Penang

    DUIT BOLEH DICARI KESIHATAN TIADA GANTI

    #jusasmakgold
    #viral
    #asmakbymhamsb

    2 0 25 March, 2019
    Jom jumpa kami di #EvoMallBangi untuk dapatkan barangan asmak.  Inilah peluang untuk anda Boleh pegang,  boleh rasa,  boleh hidu disana.
.
Maklumlah produk asmak ni tak dijual dimana-mana kedai,  kiosk,  kedai jamu,  kedai borong,  lazada, shopee etc.
.
Exclusive hanya boleh dibeli melalui pengedar yang sah sahaja.  KAMILAH TUUUU.
.
Sebarang pertanyaan berkenaan,  kemusykilan,  permasalahan produk boleh rujuk pada kami terus disana.
.
Ingat 2 hari je ye. Jangan lepaskan peluang.
.
.
#minyakherbaasmakbangi #minyakherbaasmak #asmakdievomallbangi #KARNIVALUSAHAWANEVOMALLBANGI #karnivalusahawan

    Jom jumpa kami di #EvoMallBangi untuk dapatkan barangan asmak. Inilah peluang untuk anda Boleh pegang, boleh rasa, boleh hidu disana.
    .
    Maklumlah produk asmak ni tak dijual dimana-mana kedai, kiosk, kedai jamu, kedai borong, lazada, shopee etc.
    .
    Exclusive hanya boleh dibeli melalui pengedar yang sah sahaja. KAMILAH TUUUU.
    .
    Sebarang pertanyaan berkenaan, kemusykilan, permasalahan produk boleh rujuk pada kami terus disana.
    .
    Ingat 2 hari je ye. Jangan lepaskan peluang.
    .
    .
    #minyakherbaasmakbangi #minyakherbaasmak #asmakdievomallbangi #KARNIVALUSAHAWANEVOMALLBANGI #karnivalusahawan

    4 0 25 March, 2019

Advertisements

    Minyak Herba Asmak.
Lagi power bila di panaskan.
.
Dengan technology nano. Kadar resapan sangat cepat.
.
Hanya sapu sapu jer pun.
.
📯Terus muntah kahak.
📯Terus keluar hingus pekat.
📯Najis bercampur lendir.
.
Jangan panik pulak!
.
Tu semua symptom positif.
Relax dulu.
.
Nak bagi cepat clear kahak tu.. sapu bagi kerap.
.
Kalau sapu pun dah malas, malas jugak la batuk kahak tu nak sembuh.
.
Tu jer pengedar asmak nak pesan😅

Nak cuba?
Ready stok di sini⤵
www.wasap.my/60123140115
.
#AnakSihatIbuTenang
#WeAreFamily
#AlternatifSapuSapuLega
#minyakherbaasmak

    Minyak Herba Asmak.
    Lagi power bila di panaskan.
    .
    Dengan technology nano. Kadar resapan sangat cepat.
    .
    Hanya sapu sapu jer pun.
    .
    📯Terus muntah kahak.
    📯Terus keluar hingus pekat.
    📯Najis bercampur lendir.
    .
    Jangan panik pulak!
    .
    Tu semua symptom positif.
    Relax dulu.
    .
    Nak bagi cepat clear kahak tu.. sapu bagi kerap.
    .
    Kalau sapu pun dah malas, malas jugak la batuk kahak tu nak sembuh.
    .
    Tu jer pengedar asmak nak pesan😅

    Nak cuba?
    Ready stok di sini⤵
    www.wasap.my/60123140115
    .
    #AnakSihatIbuTenang
    #WeAreFamily
    #AlternatifSapuSapuLega
    #minyakherbaasmak

    10 0 25 March, 2019
    JUS ASMAK GOLD produk istimewa keluaran Syarikat MHAM Sdn Bhd. Produk #JusAsmakGold pelengkap kepada Minyak Herba Asmak. 
Diformulasi daripada 100% herba terpilih. . sangat sesuai jika digabungkan dengan #MinyakHerbaAsmak.

Diperbuat daripada :
🏵Lemon Juice
🏵Ginger
🏵Spinach
🏵Oregano
🏵Echenacea
🏵Licorice
🏵Apple
🏵Capsicum
🏵Garlic
🏵Cucumber
🏵Stevie
🏵Dong Quai

Jus Asmak Gold sangat membantu melegakan :
🌸Semput 🌸Batuk 🌸Kahak 🌸Selsema 🌸Membantu menguatkan ketahanan badan 🌸Menjadikan anda lebih sihat dan cergas
🌸mengurangkan kolesterol 
Sesuai Untuk Siapa ? 
Sesuai untuk umur 3 tahun dan ke atas.

Isipadu ? 
350 ml

Harga? 
RM 44.00 sahaja tidak termasuk postage

Keceriaan berganda dengan Jus Asmak Gold. Berminat untuk dapatkan Jus Asmak Gold? Whatsapp kak yana
👉www.wasap.my/60194755689 
DUIT BOLEH DICARI KESIHATAN TIADA GANTI

#jusasmakgold
#viral
#asmakbymhamsb

    JUS ASMAK GOLD produk istimewa keluaran Syarikat MHAM Sdn Bhd. Produk #JusAsmakGold pelengkap kepada Minyak Herba Asmak.
    Diformulasi daripada 100% herba terpilih. . sangat sesuai jika digabungkan dengan #MinyakHerbaAsmak .

    Diperbuat daripada :
    🏵Lemon Juice
    🏵Ginger
    🏵Spinach
    🏵Oregano
    🏵Echenacea
    🏵Licorice
    🏵Apple
    🏵Capsicum
    🏵Garlic
    🏵Cucumber
    🏵Stevie
    🏵Dong Quai

    Jus Asmak Gold sangat membantu melegakan :
    🌸Semput 🌸Batuk 🌸Kahak 🌸Selsema 🌸Membantu menguatkan ketahanan badan 🌸Menjadikan anda lebih sihat dan cergas
    🌸mengurangkan kolesterol
    Sesuai Untuk Siapa ?
    Sesuai untuk umur 3 tahun dan ke atas.

    Isipadu ?
    350 ml

    Harga?
    RM 44.00 sahaja tidak termasuk postage

    Keceriaan berganda dengan Jus Asmak Gold. Berminat untuk dapatkan Jus Asmak Gold? Whatsapp kak yana
    👉www.wasap.my/60194755689
    DUIT BOLEH DICARI KESIHATAN TIADA GANTI

    #jusasmakgold
    #viral
    #asmakbymhamsb

    2 0 25 March, 2019
    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa. 
4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄

#ProdukAsmakMujarab
#AnakSihatHatiTenang
#MinyakHerbaAsmak

    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

    1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

    2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

    3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa.
    4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

    5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

    6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

    7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

    8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

    9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

    Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

    Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄

    #ProdukAsmakMujarab
    #AnakSihatHatiTenang
    #MinyakHerbaAsmak

    4 0 25 March, 2019
    .
TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS
.
1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.
.
2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.
.
3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa. .
4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30.
.
5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula.
.
6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.
.
7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.
.
8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.
.
9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.
.
Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.
.
Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄
.
#AnakSihatHatiTenang 
#MinyakHerbaAsmak
#NaturalWithAsmak

    .
    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS
    .
    1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.
    .
    2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.
    .
    3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa. .
    4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30.
    .
    5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula.
    .
    6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.
    .
    7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.
    .
    8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.
    .
    9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.
    .
    Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.
    .
    Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄
    .
    #AnakSihatHatiTenang
    #MinyakHerbaAsmak
    #NaturalWithAsmak

    2 0 25 March, 2019
    Info :

TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa. 
4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄

#ProdukAsmakMujarab #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    Info :

    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS

    1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

    2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

    3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa.
    4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

    5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

    6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

    7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

    8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

    9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

    Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

    Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄

    #ProdukAsmakMujarab #AnakSihatHatiTenang #MinyakHerbaAsmak

    3 0 25 March, 2019
    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS
.
.

1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa. 
4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄

#AnakSihatHatiTenang 
#MinyakHerbaAsmak

    TIPS KEKAL CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MUSIM PANAS
    .
    .

    1. Pakai topi atau payung apabila keluar dari rumah. Yang ada anak-anak kecil tu, bawa siap-siap kain napkin atau selimut untuk tutup kepala mereka dari sinar matahari terik.

    2. Lebihkan masa dalam rumah daripada melakukan aktiviti luar. Kalau nak buat juga, cari tempat yang teduh dan tertutup.

    3. Tidak duduk dalam kenderaan bertutup tanpa menghidupkan pendingin hawa.
    4. Pakai losyen yang ada SPF sekurangnya 30

    5. Kurangkan minuman berkafein atau bergula

    6. Pakai pakaian yang ringan, berwarna cerah dan longgar. Pastikan menutup aurat tau uolls.

    7. Minum minuman isotonik untuk ganti peluh yang banyak keluar. Boleh je cairkan dengan air. Antara tanda dah kurang air dalam badan, apabila kepala dah start sakit atau pening.

    8. Guna kipas atau pendingin hawa untuk sejukkan badan. Kalau travel, bawa kipas kecik. Kat kedai rm2 pon ada juai. Kipas tangan pon boleh.

    9. Minum air kosong secukupnya walau tak melakukan sebarang aktiviti fizikal.

    Semoga kita semua kekal sihat dan cergas.

    Nota kaki: Minyak Herba Asmak pastikan standby untuk saat-saat kecemasan ya 😄

    #AnakSihatHatiTenang
    #MinyakHerbaAsmak

    8 0 25 March, 2019
    HIDUNG BABY TERSUMBAT DEK KAHHAK JAHAT
.
Kesian kan. Nak bernafas pun tak selesa. Menyusu pun taknak. Dok merengek je dari pagi sampai ke malam.
.
Inilah luahan hati seorang ibu bila anak kena selsema & batuk berkahhak. kak Raja akan syorkan sapu #MinyakHerbaAsmak
.
Minyak yang diperbuat daripada Habbatussauda ni sangat mujarab. Sekali sapu je, insyaAllah keluar segala kahhak yang bersarang kat tekak.
.
Jika berminat, boleh wassap kak Raja.
.
COD PUTRAJAYA, DENGKIL, CYBERJAYA, KAJANG, BANGI
.
www.wasap.my/60189198905/MinyakAsmak
www.wasap.my/60189198905/MinyakAsmak
www.wasap.my/60189198905/MinyakAsmak
.
#MinyakHerbaAsmakPutrajayaDengkilCyberjayaKajangBangi
#AgenDiperlukan

    HIDUNG BABY TERSUMBAT DEK KAHHAK JAHAT
    .
    Kesian kan. Nak bernafas pun tak selesa. Menyusu pun taknak. Dok merengek je dari pagi sampai ke malam.
    .
    Inilah luahan hati seorang ibu bila anak kena selsema & batuk berkahhak. kak Raja akan syorkan sapu #MinyakHerbaAsmak
    .
    Minyak yang diperbuat daripada Habbatussauda ni sangat mujarab. Sekali sapu je, insyaAllah keluar segala kahhak yang bersarang kat tekak.
    .
    Jika berminat, boleh wassap kak Raja.
    .
    COD PUTRAJAYA, DENGKIL, CYBERJAYA, KAJANG, BANGI
    .
    www.wasap.my/60189198905/MinyakAsmak
    www.wasap.my/60189198905/MinyakAsmak
    www.wasap.my/60189198905/MinyakAsmak
    .
    #MinyakHerbaAsmakPutrajayaDengkilCyberjayaKajangBangi
    #AgenDiperlukan

    6 1 25 March, 2019
    Kenapa memilih Asmak?
.
1. Diyakini sejak 2015
.
2. Diperbuat dari herba dan bahan terpilih
.
3. Produk berkesan, berkualiti dan pembelian ulangan tinggi
.
4. Berdaftar dan bernotifikasi dengan KKM
.
5. Berdaftar dengan MyIpo
.
6. Mempunyai pengedar seluruh Malaysia
.
7. Terjual ratusan ribu unit
.
8. Syarikat sentiasa fokus menambah nilai kepada pengguna dan pengedar.
.
9. Produk sentiasa ditingkatkan kualiti dan pemeriksaan berkala untuk memastikan keselamatan dan kesucian produk
.
10. Memenuhi keperluan keluarga masa kini dari hujung rambut hingga hujung kaki
.
.
#minyakherbaasmak #infoasmak #produkasmak

    Kenapa memilih Asmak?
    .
    1. Diyakini sejak 2015
    .
    2. Diperbuat dari herba dan bahan terpilih
    .
    3. Produk berkesan, berkualiti dan pembelian ulangan tinggi
    .
    4. Berdaftar dan bernotifikasi dengan KKM
    .
    5. Berdaftar dengan MyIpo
    .
    6. Mempunyai pengedar seluruh Malaysia
    .
    7. Terjual ratusan ribu unit
    .
    8. Syarikat sentiasa fokus menambah nilai kepada pengguna dan pengedar.
    .
    9. Produk sentiasa ditingkatkan kualiti dan pemeriksaan berkala untuk memastikan keselamatan dan kesucian produk
    .
    10. Memenuhi keperluan keluarga masa kini dari hujung rambut hingga hujung kaki
    .
    .
    #minyakherbaasmak #infoasmak #produkasmak

    1 0 24 March, 2019
    Yeayyy. QASYAFF IS HERE.

I am SUPEE DUPER SEGAR. Wiiii
I dah tak membebel, mengarukkk dan tak de selera makan macam semalam lagi.

Alhamdulillah. Adik Qasyaff Dah tak demam lagi. Bila demam, mama risau. Bila sihat, mama risau gak tau. Sebab kena mengemas banyak sangat barang nenek di kembahnya.🤣 Pelagi, laju jur dia nak mulakan operasi meneroka  rumah nenek. Bersama Berdua, dengan kembarnya. Seperti biasa, peti sejuk adalah sasaran pertama. 😅

Maaf yurrr nenek 🙇‍♀️, menantu hantu mu janji akan kemas balik. Yang pastinya,operasi supermom akan dilakukan dengan sepantas kilat. 😜

#ProdukAsmakMujarab
#ProdukSemulajadi
#AnakSihatHatiTenang
#AsmakPilihanIbuModen
#MinyakHerbaAsmak
#JusAsmakGold

    Yeayyy. QASYAFF IS HERE.

    I am SUPEE DUPER SEGAR. Wiiii
    I dah tak membebel, mengarukkk dan tak de selera makan macam semalam lagi.

    Alhamdulillah. Adik Qasyaff Dah tak demam lagi. Bila demam, mama risau. Bila sihat, mama risau gak tau. Sebab kena mengemas banyak sangat barang nenek di kembahnya.🤣 Pelagi, laju jur dia nak mulakan operasi meneroka rumah nenek. Bersama Berdua, dengan kembarnya. Seperti biasa, peti sejuk adalah sasaran pertama. 😅

    Maaf yurrr nenek 🙇‍♀️, menantu hantu mu janji akan kemas balik. Yang pastinya,operasi supermom akan dilakukan dengan sepantas kilat. 😜

    #ProdukAsmakMujarab
    #ProdukSemulajadi
    #AnakSihatHatiTenang
    #AsmakPilihanIbuModen
    #MinyakHerbaAsmak
    #JusAsmakGold

    2 0 24 March, 2019
    Yeayyy. QASYAFF IS HERE.

I am SUPEE DUPER SEGAR. Wiiii
I dah tak membebel, mengarukkk dan tak de selera makan macam semalam lagi.

Alhamdulillah. Adik Qasyaff Dah tak demam lagi. Bila demam, mama risau. Bila sihat, mama risau gak tau. Sebab kena mengemas banyak sangat barang nenek di kembahnya.🤣 Pelagi, laju jur dia nak mulakan operasi meneroka  rumah nenek. Bersama Berdua, dengan kembarnya. Seperti biasa, peti sejuk adalah sasaran pertama. 😅

Maaf yurrr nenek 🙇‍♀️, menantu hantu mu janji akan kemas balik. Yang pastinya,operasi supermom akan dilakukan dengan sepantas kilat. 😜

#ProdukAsmakMujarab
#ProdukSemulajadi
#AnakSihatHatiTenang
#AsmakPilihanIbuModen
#MinyakHerbaAsmak
#JusAsmakGold

    Yeayyy. QASYAFF IS HERE.

    I am SUPEE DUPER SEGAR. Wiiii
    I dah tak membebel, mengarukkk dan tak de selera makan macam semalam lagi.

    Alhamdulillah. Adik Qasyaff Dah tak demam lagi. Bila demam, mama risau. Bila sihat, mama risau gak tau. Sebab kena mengemas banyak sangat barang nenek di kembahnya.🤣 Pelagi, laju jur dia nak mulakan operasi meneroka rumah nenek. Bersama Berdua, dengan kembarnya. Seperti biasa, peti sejuk adalah sasaran pertama. 😅

    Maaf yurrr nenek 🙇‍♀️, menantu hantu mu janji akan kemas balik. Yang pastinya,operasi supermom akan dilakukan dengan sepantas kilat. 😜

    #ProdukAsmakMujarab
    #ProdukSemulajadi
    #AnakSihatHatiTenang
    #AsmakPilihanIbuModen
    #MinyakHerbaAsmak
    #JusAsmakGold

    2 0 24 March, 2019
    Cuaca sejuk selang seli dengan panas buat anak-anak dan diri sendiri mudah dijangkiti batuk dan selesema. Anak-anak menangis tidak tidur malam amat merisaukan. Paling teruk apabila anak sesak nafas dan perlu dikejarkan ke hospital. Mahukah ibu dan ayah mendapatkan solusi yang mudah untuk anak-anak? 
Cubalah Minyak Herba Asmak. Minyak Herba Asmak ada habbatussauda dan minyak zaitun yang membantu mencairkan kahak dan lendir serta melegakan pernafasan.

Juga sesuai untuk sembelit, sakit gigi, sakit mata, sengal-sengal badan, lenguh, gatal-gatal, pening, buang angin, untuk ibu berpantang dan sebagai minyak telon untuk bayi.

www.wasap.my/60179701321/mha

#MinyakHerbaAsmak
#MinyakHerbaAsmakKamparPerak
#GoNaturalForABetterLife
#CodKamparTapahPerak

    Cuaca sejuk selang seli dengan panas buat anak-anak dan diri sendiri mudah dijangkiti batuk dan selesema. Anak-anak menangis tidak tidur malam amat merisaukan. Paling teruk apabila anak sesak nafas dan perlu dikejarkan ke hospital. Mahukah ibu dan ayah mendapatkan solusi yang mudah untuk anak-anak?
    Cubalah Minyak Herba Asmak. Minyak Herba Asmak ada habbatussauda dan minyak zaitun yang membantu mencairkan kahak dan lendir serta melegakan pernafasan.

    Juga sesuai untuk sembelit, sakit gigi, sakit mata, sengal-sengal badan, lenguh, gatal-gatal, pening, buang angin, untuk ibu berpantang dan sebagai minyak telon untuk bayi.

    www.wasap.my/60179701321/mha

    #MinyakHerbaAsmak
    #MinyakHerbaAsmakKamparPerak
    #GoNaturalForABetterLife
    #CodKamparTapahPerak

    5 0 24 March, 2019
    KESAN MELECUR HILANG
.
Malang tak berbau bila tersimbah minyak panas. Rasanya tak dapat nak jelaskan, memang perit rasanya. Serupa disiat isi kulitnya.Merah rupa udang bakaq.

Bila emergency ni panik semua adalah. Nasib standby #MinyakHerbaAsmak hat tu kita capai dulu.Alhamdulillah, dengan izin Allah lepas beberapa kali sapu Minyak Herba Asmak, kesan melecur tadi dah elok..Tak gelembung pun.. Penting jugak Minyak Asmak ni kt rumah..biasalah mak² kat umah banyak benda nak uruskan.. Uualls kena sayang diri sendiri tau ni kulit luka nanti abes moody satu rumah..Acanner tuh😱

Standby sesiap kt umah seisi keluarga boleh guna tau

Yang nak cuba boleh je roger akak di talian 📲01156509005

#MinyakHerbaAsmak

    KESAN MELECUR HILANG
    .
    Malang tak berbau bila tersimbah minyak panas. Rasanya tak dapat nak jelaskan, memang perit rasanya. Serupa disiat isi kulitnya.Merah rupa udang bakaq.

    Bila emergency ni panik semua adalah. Nasib standby #MinyakHerbaAsmak hat tu kita capai dulu.Alhamdulillah, dengan izin Allah lepas beberapa kali sapu Minyak Herba Asmak, kesan melecur tadi dah elok..Tak gelembung pun.. Penting jugak Minyak Asmak ni kt rumah..biasalah mak² kat umah banyak benda nak uruskan.. Uualls kena sayang diri sendiri tau ni kulit luka nanti abes moody satu rumah..Acanner tuh😱

    Standby sesiap kt umah seisi keluarga boleh guna tau

    Yang nak cuba boleh je roger akak di talian 📲01156509005

    #MinyakHerbaAsmak

    1 0 23 March, 2019
    KESAN MELECUR HILANG
.
Malang tak berbau bila tersimbah minyak panas. Rasanya tak dapat nak jelaskan, memang perit rasanya. Serupa disiat isi kulitnya.Merah rupa udang bakaq.

Bila emergency ni panik semua adalah. Nasib standby #MinyakHerbaAsmak hat tu kita capai dulu.Alhamdulillah, dengan izin Allah lepas beberapa kali sapu Minyak Herba Asmak, kesan melecur tadi dah elok..Tak gelembung pun.. Penting jugak Minyak Asmak ni kt rumah..biasalah mak² kat umah banyak benda nak uruskan.. Uualls kena sayang diri sendiri tau ni kulit luka nanti abes moody satu rumah..Acanner tuh😱

Standby sesiap kt umah seisi keluarga boleh guna tau

Yang nak cuba boleh je roger akak di talian 📲01156509005

#MinyakHerbaAsmak

    KESAN MELECUR HILANG
    .
    Malang tak berbau bila tersimbah minyak panas. Rasanya tak dapat nak jelaskan, memang perit rasanya. Serupa disiat isi kulitnya.Merah rupa udang bakaq.

    Bila emergency ni panik semua adalah. Nasib standby #MinyakHerbaAsmak hat tu kita capai dulu.Alhamdulillah, dengan izin Allah lepas beberapa kali sapu Minyak Herba Asmak, kesan melecur tadi dah elok..Tak gelembung pun.. Penting jugak Minyak Asmak ni kt rumah..biasalah mak² kat umah banyak benda nak uruskan.. Uualls kena sayang diri sendiri tau ni kulit luka nanti abes moody satu rumah..Acanner tuh😱

    Standby sesiap kt umah seisi keluarga boleh guna tau

    Yang nak cuba boleh je roger akak di talian 📲01156509005

    #MinyakHerbaAsmak

    2 0 23 March, 2019

Top #minyakherbaasmak posts

Advertisements

    Kwn2 Bantu like plizzzzz🙇🏼‍♂️🙇🏼‍♂️🙇🏼‍♂️ Hye saya Muhd Aydan Abqari , moga trselit rezeki disini

Minyak *ASMAK* memang terbaik. Saya cuma nk cakap bertapa pentingnya minyak asmak dlm hidup saya. Saya gambarkan minyak herba asmak umpama :

Umpama *MATAHARI*: Minyak herba asmak sentiasa menyinari hidup saya

Umpama *PELANGI*:
minyak herba asmak sentiasa mewarnai hidup saya

Umpama *RAMA RAMA*:
minyak herba asmak sentiasa mnceriakan hidup saya

Ikan keli ikan sepat,
mana kan sama si ikan duri,
minyak herba asmak produk terhebat,
kalau tak percaya cubalah sndiri.

minyak herba asmak terbaik dan diyakini,
sangat berkesan dan brkualiti tinggi,
jadikan hidup lebih harmoni,
saya sudah cuba anda bila lgiii?? Jom support produk keluaran ASMAK 👍  #AsmakPilihanIbuModen
#AnakSihatHatiTenang
#MinyakHerbaAsmak

@alyx5.__ 
@alipfrdaus 
@jannahdahalan 
@athirahkhasfi 
@wanainwmn 
@neerzas02 
@aineysha 
@neydarose 
@aliyalhabshi 
@rabihahi
@asmak.babycare

    Kwn2 Bantu like plizzzzz🙇🏼‍♂️🙇🏼‍♂️🙇🏼‍♂️ Hye saya Muhd Aydan Abqari , moga trselit rezeki disini

    Minyak *ASMAK* memang terbaik. Saya cuma nk cakap bertapa pentingnya minyak asmak dlm hidup saya. Saya gambarkan minyak herba asmak umpama :

    Umpama *MATAHARI*: Minyak herba asmak sentiasa menyinari hidup saya

    Umpama *PELANGI*:
    minyak herba asmak sentiasa mewarnai hidup saya

    Umpama *RAMA RAMA*:
    minyak herba asmak sentiasa mnceriakan hidup saya

    Ikan keli ikan sepat,
    mana kan sama si ikan duri,
    minyak herba asmak produk terhebat,
    kalau tak percaya cubalah sndiri.

    minyak herba asmak terbaik dan diyakini,
    sangat berkesan dan brkualiti tinggi,
    jadikan hidup lebih harmoni,
    saya sudah cuba anda bila lgiii?? Jom support produk keluaran ASMAK 👍 #AsmakPilihanIbuModen
    #AnakSihatHatiTenang
    #MinyakHerbaAsmak

    @alyx5.__
    @alipfrdaus
    @jannahdahalan
    @athirahkhasfi
    @wanainwmn
    @neerzas02
    @aineysha
    @neydarose
    @aliyalhabshi
    @rabihahi
    @asmak.babycare

    435 65 11 hours ago

Advertisements

    Kisah benar 
ANAK BEBAS SEMPUT @ ASMA

3 tahun lalu,tahun 2015. Danysh kerap ulang alik ke hospital. Nak dikatakan setiap minggu mesti kita gi clinic atau trus ke hospital bila Danysh  kena semput teruk😢
.
Suami perlu amik leave sampai unpaid leave tak bergaji pon ada. Berapa kali juga Danysh kena warded kerana semput teruk. Oxygen kurang dlm badan. TAPI..
.
Sejak Kak Norlia Yahya❤ blanja Ati 1botol #minyak #herba #asmak & #Jus #Asmak_Gold utk Mohd Nur Danysh. Setiap hari tanpa jemu selepas mandi, sebelum tidur Ati sapukan minyak ajaib❤ ni. Ada caranya juga nak sapu minyak ni tau.
.
#Syukur_Alhamdulillah dalam seminggu gunakan minyak herba asmak nampak perbezaan yg ketara. Dah hampir 4bulan Danysh dah tk gunakan pam biru & pam peach tu lagi. Neb langsung dah tk sentuh lagi.
.
AND #No_MORE_HOSPITAL_VISIT utk Danysh kerana semput. Syukur Alhamdulillah.
Pada yang dah beli minyak herba Asmak ni dari Ati untuk orang² yg tersayang. Sapulah dengan konsisten ya. Insha Allah dengan Izinnya, boleh sembuh perlahan². Yg penting jangan jemu. Kena rajin sapu je.
.
#Kredit : Yati Yusri .
Ibu-ibu yang ada masalah seperti Puan Yati ni boleh dapatkan Minyak Herba Asmak dari Nadia ye..
.
.
#Asmak
#MinyakHerbaAsmak
#BatukKahakLelahSemput

    Kisah benar
    ANAK BEBAS SEMPUT @ ASMA

    3 tahun lalu,tahun 2015. Danysh kerap ulang alik ke hospital. Nak dikatakan setiap minggu mesti kita gi clinic atau trus ke hospital bila Danysh kena semput teruk😢
    .
    Suami perlu amik leave sampai unpaid leave tak bergaji pon ada. Berapa kali juga Danysh kena warded kerana semput teruk. Oxygen kurang dlm badan. TAPI..
    .
    Sejak Kak Norlia Yahya❤ blanja Ati 1botol #minyak #herba #asmak & #Jus #Asmak_Gold utk Mohd Nur Danysh. Setiap hari tanpa jemu selepas mandi, sebelum tidur Ati sapukan minyak ajaib❤ ni. Ada caranya juga nak sapu minyak ni tau.
    .
    #Syukur_Alhamdulillah dalam seminggu gunakan minyak herba asmak nampak perbezaan yg ketara. Dah hampir 4bulan Danysh dah tk gunakan pam biru & pam peach tu lagi. Neb langsung dah tk sentuh lagi.
    .
    AND #No_MORE_HOSPITAL_VISIT utk Danysh kerana semput. Syukur Alhamdulillah.
    Pada yang dah beli minyak herba Asmak ni dari Ati untuk orang² yg tersayang. Sapulah dengan konsisten ya. Insha Allah dengan Izinnya, boleh sembuh perlahan². Yg penting jangan jemu. Kena rajin sapu je.
    .
    #Kredit : Yati Yusri .
    Ibu-ibu yang ada masalah seperti Puan Yati ni boleh dapatkan Minyak Herba Asmak dari Nadia ye..
    .
    .
    #Asmak
    #MinyakHerbaAsmak
    #BatukKahakLelahSemput

    107 0 15 December, 2018
    TANDA ANAK ANDA KERACUNAN

Peringkat kanak-kanak ni mereka lebih gemar meneroka sesuatu benda itu dengan memasukkannya ke dalam mulut. 
Perkara sebegini amat merisaukan ibu bapa sebab kadang-kadang mereka tak perasan anak mereka berbuat sedemikian.

Berikut merupakan tanda-tanda sekiranyan anak anda mengalami keracunan akibat tertelan benda beracun: 💀 Mengantuk
💀 Muntah
💀 Cirit birit
💀 Sakit perut
💀 Demam 💀 Sakit kepala
💀 Pernafasan tidak teratur
💀 Hilang selera makan
💀 Sukar menelan
💀 Air liur meleleh
💀 Ruam kulit
💀 Bibir dan kulit menjadi biru
💀 Sawan
💀 tidak sedarkan diri

Anda sebagai ibu bapa jangan sesekali letak dikawasan rendah bahan-bahan yang merbahaya kepada anak anda. 
Sentiasa pastikan rumah anda kemas dan bersih ya 😊

#InfoByMhamsb #MinyakHerbaAsmak

    TANDA ANAK ANDA KERACUNAN

    Peringkat kanak-kanak ni mereka lebih gemar meneroka sesuatu benda itu dengan memasukkannya ke dalam mulut.
    Perkara sebegini amat merisaukan ibu bapa sebab kadang-kadang mereka tak perasan anak mereka berbuat sedemikian.

    Berikut merupakan tanda-tanda sekiranyan anak anda mengalami keracunan akibat tertelan benda beracun: 💀 Mengantuk
    💀 Muntah
    💀 Cirit birit
    💀 Sakit perut
    💀 Demam 💀 Sakit kepala
    💀 Pernafasan tidak teratur
    💀 Hilang selera makan
    💀 Sukar menelan
    💀 Air liur meleleh
    💀 Ruam kulit
    💀 Bibir dan kulit menjadi biru
    💀 Sawan
    💀 tidak sedarkan diri

    Anda sebagai ibu bapa jangan sesekali letak dikawasan rendah bahan-bahan yang merbahaya kepada anak anda.
    Sentiasa pastikan rumah anda kemas dan bersih ya 😊

    #InfoByMhamsb #MinyakHerbaAsmak

    101 0 20 December, 2018
    Untuk ibu2 wajib ada ini dirumah .
😉 melegakan kahak, sesuai untuk kanak-kanak yang ada semput, lelah, sesak nafas, selsema. 😁 dewasa dan orang tua pun boleh guna..

    Untuk ibu2 wajib ada ini dirumah .
    😉 melegakan kahak, sesuai untuk kanak-kanak yang ada semput, lelah, sesak nafas, selsema. 😁 dewasa dan orang tua pun boleh guna..

    282 20 15 September, 2017

Advertisements