#malaysia Instagram Photos & Videos

malaysia - 36.4m posts

    Pandu Kereta Lama TAPI NAMPAK BARU!!! GILERR TERHARU. 😎
.
.
Mood pagi bawak ke malam mesti happy. Kereta kusam dah pun naik seri. Tak payah bawak keta mandi bunga. Korang spray sendiri jer Gtex ni. Pastu lap lerr sampai puas hati. Buat sendiri , citarasa sendiri untuk kereta sendiri. .
1 tin boleh kilatkan kereta, boleh buang calar celah2 door handle tuh.. Boleh pudarkan calar yang bergesel . .
Gtex ni untuk depa2 yang sayangkan kereta ja tau ,.. Tak sesuai untuk yang malas nak jaga kereta .
.
#carchallenge
#carbootsales #pasarkarat #carshow #malaysia #bossku #aksesorikereta #aksesorishp #iphonemalaysia

    Pandu Kereta Lama TAPI NAMPAK BARU!!! GILERR TERHARU. 😎
    .
    .
    Mood pagi bawak ke malam mesti happy. Kereta kusam dah pun naik seri. Tak payah bawak keta mandi bunga. Korang spray sendiri jer Gtex ni. Pastu lap lerr sampai puas hati. Buat sendiri , citarasa sendiri untuk kereta sendiri. .
    1 tin boleh kilatkan kereta, boleh buang calar celah2 door handle tuh.. Boleh pudarkan calar yang bergesel . .
    Gtex ni untuk depa2 yang sayangkan kereta ja tau ,.. Tak sesuai untuk yang malas nak jaga kereta .
    .
    #carchallenge
    #carbootsales #pasarkarat #carshow #malaysia #bossku #aksesorikereta #aksesorishp #iphonemalaysia

    1 0 34 seconds ago
    ASSALAMUALAIKUM🙏🏽
PM me if you have any available Malaysia 🇲🇾 Indonesia 🇮🇩 Brunei 🇧🇳 Singapore 🇸🇬 India 🇮🇳 USA 🇺🇸 Japan 🇯🇵 China 🇨🇳 Old Bank Note or Old DUIT Lama around your premises and all part of Europe and America currency WE BUY IN GOOD RATE✅TRUSTED AND RELIABLE✅
#Duitlama #oldbanknote #Johor #Duitlama #Mudah.my #Mudah #Malaysia #Sarawak #selengor #Ilovemalaysia #malaysiabuyandsell 
I PM ME LET NEGOTIATE 🙏🏽DM @👇🏻👇🏻
W.A➡http://www.wasap.my/+13653000368

    ASSALAMUALAIKUM🙏🏽
    PM me if you have any available Malaysia 🇲🇾 Indonesia 🇮🇩 Brunei 🇧🇳 Singapore 🇸🇬 India 🇮🇳 USA 🇺🇸 Japan 🇯🇵 China 🇨🇳 Old Bank Note or Old DUIT Lama around your premises and all part of Europe and America currency WE BUY IN GOOD RATE✅TRUSTED AND RELIABLE✅
    #Duitlama #oldbanknote #Johor #Duitlama #Mudah .my #Mudah #Malaysia #Sarawak #selengor #Ilovemalaysia #malaysiabuyandsell
    I PM ME LET NEGOTIATE 🙏🏽DM @👇🏻👇🏻
    W.A➡http://www.wasap.my/+13653000368

    0 0 50 seconds ago
    ASSALAMUALAIKUM🙏🏽
PM me if you have any available Malaysia 🇲🇾 Indonesia 🇮🇩 Brunei 🇧🇳 Singapore 🇸🇬 India 🇮🇳 USA 🇺🇸 Japan 🇯🇵 China 🇨🇳 Old Bank Note or Old DUIT Lama around your premises and all part of Europe and America currency WE BUY IN GOOD RATE✅TRUSTED AND RELIABLE✅
#Duitlama #oldbanknote #Johor #Duitlama #Mudah.my #Mudah #Malaysia #Sarawak #selengor #Ilovemalaysia #malaysiabuyandsell 
I PM ME LET NEGOTIATE 🙏🏽DM @👇🏻👇🏻
W.A➡http://www.wasap.my/+13653000368

    ASSALAMUALAIKUM🙏🏽
    PM me if you have any available Malaysia 🇲🇾 Indonesia 🇮🇩 Brunei 🇧🇳 Singapore 🇸🇬 India 🇮🇳 USA 🇺🇸 Japan 🇯🇵 China 🇨🇳 Old Bank Note or Old DUIT Lama around your premises and all part of Europe and America currency WE BUY IN GOOD RATE✅TRUSTED AND RELIABLE✅
    #Duitlama #oldbanknote #Johor #Duitlama #Mudah .my #Mudah #Malaysia #Sarawak #selengor #Ilovemalaysia #malaysiabuyandsell
    I PM ME LET NEGOTIATE 🙏🏽DM @👇🏻👇🏻
    W.A➡http://www.wasap.my/+13653000368

    0 0 1 minute ago
    Elements XXIV

    Elements XXIV

    3 1 1 minute ago
    ASSALAMUALAIKUM🙏🏽
PM me if you have any available Malaysia 🇲🇾 Indonesia 🇮🇩 Brunei 🇧🇳 Singapore 🇸🇬 India 🇮🇳 USA 🇺🇸 Japan 🇯🇵 China 🇨🇳 Old Bank Note or Old DUIT Lama around your premises and all part of Europe and America currency WE BUY IN GOOD RATE✅TRUSTED AND RELIABLE✅
#Duitlama #oldbanknote #Johor #Duitlama #Mudah.my #Mudah #Malaysia #Sarawak #selengor #Ilovemalaysia #malaysiabuyandsell 
I PM ME LET NEGOTIATE 🙏🏽DM @👇🏻👇🏻
W.A➡http://www.wasap.my/+13653000368

    ASSALAMUALAIKUM🙏🏽
    PM me if you have any available Malaysia 🇲🇾 Indonesia 🇮🇩 Brunei 🇧🇳 Singapore 🇸🇬 India 🇮🇳 USA 🇺🇸 Japan 🇯🇵 China 🇨🇳 Old Bank Note or Old DUIT Lama around your premises and all part of Europe and America currency WE BUY IN GOOD RATE✅TRUSTED AND RELIABLE✅
    #Duitlama #oldbanknote #Johor #Duitlama #Mudah .my #Mudah #Malaysia #Sarawak #selengor #Ilovemalaysia #malaysiabuyandsell
    I PM ME LET NEGOTIATE 🙏🏽DM @👇🏻👇🏻
    W.A➡http://www.wasap.my/+13653000368

    0 0 2 minutes ago
    [EEE, GELINYA MUKA BERJERAWAT!]
.
.
Tu la, kan dah banyak naik jerawat kat muka.  Sampai kita pun rasa tak selesa kalau banyak sangat jerawat naik.  Tu belum kira dengan orang mengata pasal jerawat muka kita senyap-senyap lagi tu.  Kali ni jom kita kenal pasti pasaipa jerawat jerawat selalu duk naik kat muka. 😊
.
1.  Suka picit jerawat
Lagi kita picit, lagi senang jerawat naik.  Kan bisa dari jerawat tu kotor, terus berjangkit kat bahagian kulit yang tak berjerawat.

2.  Pori muka tersumbat
Pori muka tersumbat akan mendedahkan muka hangpa kepada kotoran mudah melekat, dan seterusnya hasilkan jerawat.

3.  Terlalu berfikir & stress
Bila kita stress sangat, segala endorfin dalam badan yang menyebabkan jerawat teransang dengan cepat.

4.  Kurang minum air putih.
Haa, dah kurang minum air putih mestila jerawat akan naik cepat.  Sebab tak detox kotoran dalam badan.

5.  Kurang ilmu penjagaan kulit.
Kena banyak lagi belajar nak jaga kulit.  Kalau ikut dan aja jaga tak semestinya betul cara kita jaga kan?

6.  Rambut kotor melekat pada muka.
Rambut dah kotor, tambah lagi melekat kat muka.  Sah-sahlah bakteria kat rambut tu akan sebabkan jerawat.

7.  Faktor genetik & keturunan.
Ni tak leh nak kata apa la.  Yang penting kenala selalu pakai ubat jerawat supaya pertumbuhan jerawat jadi tak kerap.
.
Pening tak tau macam mana nak hilangkan jerawat dengan cepat?  Apa lagi guys, consume #DianzVitamin ja secara konsisten.  InsyaAllah, jerawat takkan lepak lama kat muka hangpa! 😘
.
.
Follow @tips.kesihatan.dianz
.
.
.
.
#malaysia #malaysian #likeforfollow #like4likes #likeforlikes #dianz #dianzvitamin #dianzvitamin #hisaphisapteruscantik #tipskesihatan #tipskecantikan #motivasikecantikan #nakcantik #flawless #nakputih #hilangjerawat #hilangjeragat #cantik #cantiks #dianzcantik #vitamins #vitamin #malaysia #malaysian #likeforlikes #like4likes

    [EEE, GELINYA MUKA BERJERAWAT!]
    .
    .
    Tu la, kan dah banyak naik jerawat kat muka. Sampai kita pun rasa tak selesa kalau banyak sangat jerawat naik. Tu belum kira dengan orang mengata pasal jerawat muka kita senyap-senyap lagi tu. Kali ni jom kita kenal pasti pasaipa jerawat jerawat selalu duk naik kat muka. 😊
    .
    1. Suka picit jerawat
    Lagi kita picit, lagi senang jerawat naik. Kan bisa dari jerawat tu kotor, terus berjangkit kat bahagian kulit yang tak berjerawat.

    2. Pori muka tersumbat
    Pori muka tersumbat akan mendedahkan muka hangpa kepada kotoran mudah melekat, dan seterusnya hasilkan jerawat.

    3. Terlalu berfikir & stress
    Bila kita stress sangat, segala endorfin dalam badan yang menyebabkan jerawat teransang dengan cepat.

    4. Kurang minum air putih.
    Haa, dah kurang minum air putih mestila jerawat akan naik cepat. Sebab tak detox kotoran dalam badan.

    5. Kurang ilmu penjagaan kulit.
    Kena banyak lagi belajar nak jaga kulit. Kalau ikut dan aja jaga tak semestinya betul cara kita jaga kan?

    6. Rambut kotor melekat pada muka.
    Rambut dah kotor, tambah lagi melekat kat muka. Sah-sahlah bakteria kat rambut tu akan sebabkan jerawat.

    7. Faktor genetik & keturunan.
    Ni tak leh nak kata apa la. Yang penting kenala selalu pakai ubat jerawat supaya pertumbuhan jerawat jadi tak kerap.
    .
    Pening tak tau macam mana nak hilangkan jerawat dengan cepat? Apa lagi guys, consume #DianzVitamin ja secara konsisten. InsyaAllah, jerawat takkan lepak lama kat muka hangpa! 😘
    .
    .
    Follow @tips.kesihatan.dianz
    .
    .
    .
    .
    #malaysia #malaysian #likeforfollow #like4likes #likeforlikes #dianz #dianzvitamin #dianzvitamin #hisaphisapteruscantik #tipskesihatan #tipskecantikan #motivasikecantikan #nakcantik #flawless #nakputih #hilangjerawat #hilangjeragat #cantik #cantiks #dianzcantik #vitamins #vitamin #malaysia #malaysian #likeforlikes #like4likes

    2 0 2 minutes ago
    ASSALAMUALAIKUM🙏🏽
PM me if you have any available Malaysia 🇲🇾 Indonesia 🇮🇩 Brunei 🇧🇳 Singapore 🇸🇬 India 🇮🇳 USA 🇺🇸 Japan 🇯🇵 China 🇨🇳 Old Bank Note or Old DUIT Lama around your premises and all part of Europe and America currency WE BUY IN GOOD RATE✅TRUSTED AND RELIABLE✅
#Duitlama #oldbanknote #Johor #Duitlama #Mudah.my #Mudah #Malaysia #Sarawak #selengor #Ilovemalaysia #malaysiabuyandsell 
I PM ME LET NEGOTIATE 🙏🏽DM @👇🏻👇🏻
W.A➡http://www.wasap.my/+13653000368

    ASSALAMUALAIKUM🙏🏽
    PM me if you have any available Malaysia 🇲🇾 Indonesia 🇮🇩 Brunei 🇧🇳 Singapore 🇸🇬 India 🇮🇳 USA 🇺🇸 Japan 🇯🇵 China 🇨🇳 Old Bank Note or Old DUIT Lama around your premises and all part of Europe and America currency WE BUY IN GOOD RATE✅TRUSTED AND RELIABLE✅
    #Duitlama #oldbanknote #Johor #Duitlama #Mudah .my #Mudah #Malaysia #Sarawak #selengor #Ilovemalaysia #malaysiabuyandsell
    I PM ME LET NEGOTIATE 🙏🏽DM @👇🏻👇🏻
    W.A➡http://www.wasap.my/+13653000368

    0 0 3 minutes ago

Top #malaysia posts

    .
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ , قَالَ :  مَا بَيْنَ بَيْتِي وَمِنْبَرِي رَوْضَةٌ مِنْ رِيَاضِ الْجَنَّةِ وَمِنْبَرِي عَلَى حَوْضِي
.
Narrated Abu Huraira: The Prophet said,  Between my house and my pulpit there is a garden of the gardens of Paradise, and my pulpit is on my fountain tank (i.e. Al-Kauthar). [Bukhari: 1196]
📷: @ahmed_can

    .
    عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ , قَالَ : مَا بَيْنَ بَيْتِي وَمِنْبَرِي رَوْضَةٌ مِنْ رِيَاضِ الْجَنَّةِ وَمِنْبَرِي عَلَى حَوْضِي
    .
    Narrated Abu Huraira: The Prophet said, Between my house and my pulpit there is a garden of the gardens of Paradise, and my pulpit is on my fountain tank (i.e. Al-Kauthar). [Bukhari: 1196]
    📷: @ahmed_can

    12,024 101 10 hours ago