Search Hashtag & User

#krimpembesarpayudaraherbal Instagram Photos & Videos

Latest #krimpembesarpayudaraherbal Posts

  • (@geulisblossom_) Instagram Profile @geulisblossom_
  • 🌹GEULIS BLOSSOM IN A JAR🌹 - Korang nak tahu tak? Geulis Blossom ada bau wangi tau🤭 Bau ros🌹 Boleh memikat hati somi hehehe. - Bukan setakat memikat hati somi je. Bau ros ni membantu hilangkan stress jugak tau! Nak tido tu pakai dulu sapu2 keliling payudara😘 Sebarang pertanyaan lanjut boleh whatsApp atau hubungi admin +6018 388 1323 +6018 388 1323 +6018 388 1323
  • 🌹GEULIS BLOSSOM IN A JAR🌹
-

Korang nak tahu tak? Geulis Blossom ada bau wangi tau🤭 Bau ros🌹 Boleh memikat hati somi hehehe. -

Bukan setakat memikat hati somi je. Bau ros ni membantu hilangkan stress jugak tau! Nak tido tu pakai dulu sapu2 keliling payudara😘 
Sebarang pertanyaan lanjut boleh whatsApp atau hubungi admin
+6018 388 1323
+6018 388 1323
+6018 388 1323
  •  5  2 25 October, 2018

Advertisements

  • (@geulisblossom_) Instagram Profile @geulisblossom_
  • 🌹GEULIS BLOSSOM IN A JAR🌹 - Antara produk penjagaan aset bagi wanita. Geulis blossom membantu merawat masalah wanita diluar sana yang mempunyai masalah aset #payudara kendur, jatuh, tak bolat, lembik & sebagainya. - Bukan payudara je yang kita nak kena jaga tau! Aset punggung kita pun benda berharga💁🏻‍♀️ So 2in1 la produk kita ni. Dua-dua tempat boleh pakai😘 Pertanyaan lanjut boleh terus whatsApp atau hubungi admin +6018 388 1323 +6018 388 1323 +6018 388 1323
  • 🌹GEULIS BLOSSOM IN A JAR🌹
-

Antara produk penjagaan aset bagi wanita. Geulis blossom membantu merawat masalah wanita diluar sana yang mempunyai masalah aset #payudara kendur, jatuh, tak bolat, lembik & sebagainya. -

Bukan payudara je yang kita nak kena jaga tau! Aset punggung kita pun benda berharga💁🏻‍♀️ So 2in1 la produk kita ni. Dua-dua tempat boleh pakai😘

Pertanyaan lanjut boleh terus whatsApp atau hubungi admin +6018 388 1323
+6018 388 1323
+6018 388 1323
  •  4  1 25 October, 2018

Advertisements

Advertisements

Advertisements

Advertisements