#Novel Instagram Photos & Videos

Novel - 3m posts

    Night work
Lawrenceville

    Night work
    Lawrenceville

    5 1 1 minute ago
    Salah satu pertanyaan paling sering yang saya terima sebagai penulis. Latar belakang apa menulis buku ini dan itu? ☺️ Baiklah, alasan menulis novel yang ini: saya ingin kita jatuh cinta lagi, lagi dan lagi kepada Allah dengan 99 nama-Nya. Sebagaimana Alif dan Arum, dengan ujian hidupnya masing-masing, jatuh cinta dan mendapatkan kekuatan dari Sang Pemilik asmaul husna. Semoga saya dan kamu pun... semoga nama-Nya yang berdetak di hati sebelum kelak malaikat maut menjemput. #author#asmanadia #penulis #novel#bukuasmanadia #buku

    Salah satu pertanyaan paling sering yang saya terima sebagai penulis. Latar belakang apa menulis buku ini dan itu? ☺️ Baiklah, alasan menulis novel yang ini: saya ingin kita jatuh cinta lagi, lagi dan lagi kepada Allah dengan 99 nama-Nya. Sebagaimana Alif dan Arum, dengan ujian hidupnya masing-masing, jatuh cinta dan mendapatkan kekuatan dari Sang Pemilik asmaul husna. Semoga saya dan kamu pun... semoga nama-Nya yang berdetak di hati sebelum kelak malaikat maut menjemput.  #author #asmanadia   #penulis   #novel #bukuasmanadia   #buku

    2 0 1 minute ago
    [Diskon 20%] Bergaya ala kisah 1001 malam, novel ini menghadirkan seorang manusia bijak bernama Zadig, yang muda, kaya, dan hanya mencita-citakan kebahagiaan. Namun, nasib mengombang-ambingkannya: calon istrinya direbut orang, wanita yang akhirnya dinikahinya ternyata kurang sempurna akhlaknya, dan ia menerima berbagai macam tuduhan. Meski begitu, berkat kebaikan hati dan kecerdasannya, Zadig kemudian dekat dengan raja dan ratu Babilonia, paling tidak, sampai Zadig jatuh cinta pada sang ratu. Karena cintanya, Zadig terpaksa harus melarikan diri dari Babilonia. Dalam petualangannya ke berbagai negara, kesialan demi kesialan senantiasa menghampirinya.

Voltaire membumbui dongeng ini dengan aforisme-aforisme mengenai ketuhanan, kebahagiaan, moralitas, dan tentu saja lelucon-lelucon satiris yang tajam dan jenaka. = = =
Judul : Zadig
Penulis : Voltaire
Penerbit : DIVA Press
Harga Reguler : 58.000
Harga Diskon : 46.400
Tebal : 156 hlm
Ukuran : 14x20
Tahun : 2019

#biblioville #bibliophile #bibliofilia #novel #noveldunia #zadig #voltaire #novelterjemahan #indonesia #sastradunia #bukubaru #bukuasli #bukubagus #original #originalbook #antibajakan #bukudiskon #bookaddicts #baca #reading #sukabaca #sukabuku #pecintabuku

    [Diskon 20%] Bergaya ala kisah 1001 malam, novel ini menghadirkan seorang manusia bijak bernama Zadig, yang muda, kaya, dan hanya mencita-citakan kebahagiaan. Namun, nasib mengombang-ambingkannya: calon istrinya direbut orang, wanita yang akhirnya dinikahinya ternyata kurang sempurna akhlaknya, dan ia menerima berbagai macam tuduhan. Meski begitu, berkat kebaikan hati dan kecerdasannya, Zadig kemudian dekat dengan raja dan ratu Babilonia, paling tidak, sampai Zadig jatuh cinta pada sang ratu. Karena cintanya, Zadig terpaksa harus melarikan diri dari Babilonia. Dalam petualangannya ke berbagai negara, kesialan demi kesialan senantiasa menghampirinya.

    Voltaire membumbui dongeng ini dengan aforisme-aforisme mengenai ketuhanan, kebahagiaan, moralitas, dan tentu saja lelucon-lelucon satiris yang tajam dan jenaka. = = =
    Judul : Zadig
    Penulis : Voltaire
    Penerbit : DIVA Press
    Harga Reguler : 58.000
    Harga Diskon : 46.400
    Tebal : 156 hlm
    Ukuran : 14x20
    Tahun : 2019

    #biblioville #bibliophile #bibliofilia #novel #noveldunia #zadig #voltaire #novelterjemahan #indonesia #sastradunia #bukubaru #bukuasli #bukubagus #original #originalbook #antibajakan #bukudiskon #bookaddicts #baca #reading #sukabaca #sukabuku #pecintabuku

    1 0 3 minutes ago
    #1

Aku tahu, aku yang jatuh cinta, bukan dirimu
Aku paham, aku yang memiliki perasaan terlebih dahulu kepadamu
Aku yang diam-diam memperhatikan mu
Yang tanpa pernah kau sadari, atau mungkin kau sadar tapi pura-pura tak sadar
Aku sering mencari perhatianmu aku hanya ingin melakukan sesuatu agar kau melirik aku
Hanya ingin kau tahu ada orang yang dengan sepenuh hati sedang ingin kau tatap
Meski sejujurnya, dengan berada disampingmu tanpa kau tahu perasaanku pun sudah bahagia
Aku hanya ingin menumpahkan rindu di dadaku, bukan untuk memaksamu memilikinya
Aku hanya ingin menumpang harap dipeluknya, bukan untuk memaksamu mewujudkannya
Aku hanya ingin mencintaimu, tanpa pernah memaksamu untuk kembali membalas cinta

Catatan Pendek Untuk Cinta Yang Panjang — Boy Candra
#Novel #kotakusang_

    #1

    Aku tahu, aku yang jatuh cinta, bukan dirimu
    Aku paham, aku yang memiliki perasaan terlebih dahulu kepadamu
    Aku yang diam-diam memperhatikan mu
    Yang tanpa pernah kau sadari, atau mungkin kau sadar tapi pura-pura tak sadar
    Aku sering mencari perhatianmu aku hanya ingin melakukan sesuatu agar kau melirik aku
    Hanya ingin kau tahu ada orang yang dengan sepenuh hati sedang ingin kau tatap
    Meski sejujurnya, dengan berada disampingmu tanpa kau tahu perasaanku pun sudah bahagia
    Aku hanya ingin menumpahkan rindu di dadaku, bukan untuk memaksamu memilikinya
    Aku hanya ingin menumpang harap dipeluknya, bukan untuk memaksamu mewujudkannya
    Aku hanya ingin mencintaimu, tanpa pernah memaksamu untuk kembali membalas cinta

    Catatan Pendek Untuk Cinta Yang Panjang — Boy Candra
    #Novel #kotakusang_

    1 0 5 minutes ago
    -----------------
You can buy this ebook with $5 from the site below:

www.ebookxchange.com
-----------------
Title (user) : Slow Train to Guantanamo: A Rail Odyssey Through Cuba in the Last Days of the Castros
Title (google) : Slow Train to Guantanamo A Rail Odyssey Through Cuba in the Last Days of the Castros
ISBN : 1908129506,9781908129505
GoogleBook ID : kHKppwAACAAJ
Authors (user) : Peter Millar
Authors (google) : Peter Millar
Publisher : Arcadia Books
Language : English
Publication Date : 2013
File Format : mobi
Categories : Travel
------------------------------------------
Description (user) : 
In this rambling odyssey set in the later days of the Castro regime, Peter Millar jumps on board the Cuban railway system, once the pride of Latin America. Starting in the ramshackle but romantic capital of Havana, he travels with ordinary Cubans, sharing anecdotes, life stories, and political opinions. Millar may not have all the answers but he asks a lot of the right questions on an anarchic, entertaining, and often comic adventure. A journey everyone will want to read about but nobody in their right mind would want to emulate! ""[A] charming, witty, but sometimes sad memoir that offers a portrait of a nation on the cusp of enormous change. . . An enjoyable, informative glimpse at a Cuba seldom seen by Americans.""--Booklist Sept. 15, 2013
------------------------------------------
Description (google) : 
A rambling odyssey set in the later days of the Castro regime, on the Cuban rail system.
#ebook #bookstagram #kindle #book #amazon #books #romance #ebooks #bookworm #o #instabook #author #livros #booklover #emagrecer #dieta #reading #writersofinstagram #receitas #writer #ebookdereceitas #wattpad #kindleunlimited #gym #novel #love #gratidao #chadetox #cardapiofit #bhfyp-----------------
You can buy this ebook with $5 from the site below:

www.ebookxchange.com -----------------

    -----------------
    You can buy this ebook with $5 from the site below:

    www.ebookxchange.com
    -----------------
    Title (user) : Slow Train to Guantanamo: A Rail Odyssey Through Cuba in the Last Days of the Castros
    Title (google) : Slow Train to Guantanamo A Rail Odyssey Through Cuba in the Last Days of the Castros
    ISBN : 1908129506,9781908129505
    GoogleBook ID : kHKppwAACAAJ
    Authors (user) : Peter Millar
    Authors (google) : Peter Millar
    Publisher : Arcadia Books
    Language : English
    Publication Date : 2013
    File Format : mobi
    Categories : Travel
    ------------------------------------------
    Description (user) :
    In this rambling odyssey set in the later days of the Castro regime, Peter Millar jumps on board the Cuban railway system, once the pride of Latin America. Starting in the ramshackle but romantic capital of Havana, he travels with ordinary Cubans, sharing anecdotes, life stories, and political opinions. Millar may not have all the answers but he asks a lot of the right questions on an anarchic, entertaining, and often comic adventure. A journey everyone will want to read about but nobody in their right mind would want to emulate! ""[A] charming, witty, but sometimes sad memoir that offers a portrait of a nation on the cusp of enormous change. . . An enjoyable, informative glimpse at a Cuba seldom seen by Americans.""--Booklist Sept. 15, 2013
    ------------------------------------------
    Description (google) :
    A rambling odyssey set in the later days of the Castro regime, on the Cuban rail system.
    #ebook #bookstagram #kindle #book #amazon #books #romance #ebooks #bookworm #o #instabook #author #livros #booklover #emagrecer #dieta #reading #writersofinstagram #receitas #writer #ebookdereceitas #wattpad #kindleunlimited #gym #novel #love #gratidao #chadetox #cardapiofit #bhfyp -----------------
    You can buy this ebook with $5 from the site below:

    www.ebookxchange.com -----------------

    11 0 6 minutes ago
    "Pergi dari Ibu Kota menyusuri arah Timur Indonesia, Habel Rajavani melakukan perjalanan dengan misi melupakan kehilangan."
.
Salam Inspirasi Grameds🙏
.
Novel "PERSIMPANGAN" perjalanan melupakan kehilangan karya Hasan Aspahani sudah tersedia di Gramedia Depok😍
.
Gramedia. Inspiration, Transformed.
#gramediadepok #newarrival #bestseller #novel #perjalanan #kehilangan

    "Pergi dari Ibu Kota menyusuri arah Timur Indonesia, Habel Rajavani melakukan perjalanan dengan misi melupakan kehilangan."
    .
    Salam Inspirasi Grameds🙏
    .
    Novel "PERSIMPANGAN" perjalanan melupakan kehilangan karya Hasan Aspahani sudah tersedia di Gramedia Depok😍
    .
    Gramedia. Inspiration, Transformed.
    #gramediadepok #newarrival #bestseller #novel #perjalanan #kehilangan

    4 0 8 minutes ago
    #2

Kelak, jika doa-doaku tidak pernah dikabulkan Tuhan untuk bersamamu
Aku tidak akan pernah menyesal telah memanjakannya dalam pagi-pagiku yang dingin
Dalam malam-malamku yang dingin, dalam rindu-rinduku yang sepi
Tanpa pernah merasakan peluk yang pasti
Karena bagiku, mencintaimu saja adalah hal istimewa
Mencintaimu saja adalah hal yang tidak akan pernah mampu dibeli dengan apapun, oleh apapun
Karena hanya aku yang mampu mencintaimu seperti ini
Dengan mencintaimu saja aku sudah bahagia
Apalagi bila bisa memiliki dan menyatukan hati denganmu

Catatan Pendek Untuk Cinta Yang Panjang — Boy Candra
#Novel #kotakusang_

    #2

    Kelak, jika doa-doaku tidak pernah dikabulkan Tuhan untuk bersamamu
    Aku tidak akan pernah menyesal telah memanjakannya dalam pagi-pagiku yang dingin
    Dalam malam-malamku yang dingin, dalam rindu-rinduku yang sepi
    Tanpa pernah merasakan peluk yang pasti
    Karena bagiku, mencintaimu saja adalah hal istimewa
    Mencintaimu saja adalah hal yang tidak akan pernah mampu dibeli dengan apapun, oleh apapun
    Karena hanya aku yang mampu mencintaimu seperti ini
    Dengan mencintaimu saja aku sudah bahagia
    Apalagi bila bisa memiliki dan menyatukan hati denganmu

    Catatan Pendek Untuk Cinta Yang Panjang — Boy Candra
    #Novel #kotakusang_

    1 0 8 minutes ago
    “Alhamdulillah baru dapat Novel Biarku Lindung Mendungmu dari Alif dan Aisyah. Saya ni member Hazalif, dan classmate dia. Saya mula2 memang tak mau beli Novel tu, sebab dah selalu jumpa dia dekat class dan bercakap dengan dia.

Tapi bila saya dapat tau feedback positif dari orang lain tentang novel ni, tergerak hati saya untuk nak baca novel ini. Jadi saya tak sabar nak mula baca dan tahu kisah2 yang ada dalam Novel ni. Jom mulakan. Kalian semua bila lagi? Ayuh dapatkan!!!..”
.
.
_____________________________________________________________
.
Jadi, Buat kalian semua. Aisyah dan Alif sudah reprint 5000 naskhah Novel BLM. Jadi bagi yang nak jom Dapatkan. Novel ini Menjadi inspirasi dan semangat buat pembaca. Kisah yang penuh misteri, seram, dan penuh dengan nasihat. Lebih 5000 terjual dalam sebulan.
.
Jom! Boleh terus whatsapp 0108108657 SEKARANG
.
#teega #401production #hijanahhazalif #nikah #muhasabah #perbaikidiri #biarkulindungmendungmu #nikah #muda #love #story #seram #thriller #kasih #novel #bestseller

    “Alhamdulillah baru dapat Novel Biarku Lindung Mendungmu dari Alif dan Aisyah. Saya ni member Hazalif, dan classmate dia. Saya mula2 memang tak mau beli Novel tu, sebab dah selalu jumpa dia dekat class dan bercakap dengan dia.

    Tapi bila saya dapat tau feedback positif dari orang lain tentang novel ni, tergerak hati saya untuk nak baca novel ini. Jadi saya tak sabar nak mula baca dan tahu kisah2 yang ada dalam Novel ni. Jom mulakan. Kalian semua bila lagi? Ayuh dapatkan!!!..”
    .
    .
    _____________________________________________________________
    .
    Jadi, Buat kalian semua. Aisyah dan Alif sudah reprint 5000 naskhah Novel BLM. Jadi bagi yang nak jom Dapatkan. Novel ini Menjadi inspirasi dan semangat buat pembaca. Kisah yang penuh misteri, seram, dan penuh dengan nasihat. Lebih 5000 terjual dalam sebulan.
    .
    Jom! Boleh terus whatsapp 0108108657 SEKARANG
    .
    #teega #401production #hijanahhazalif #nikah #muhasabah #perbaikidiri #biarkulindungmendungmu #nikah #muda #love #story #seram #thriller #kasih #novel #bestseller

    2 0 8 minutes ago
    I wrote this poem for one of the chapters of a new novel I am working on called As the Sun Rises. It’s on my Wattpad which is linked in my bio. Please make my day and check it out!! ✌🏼

    I wrote this poem for one of the chapters of a new novel I am working on called As the Sun Rises. It’s on my Wattpad which is linked in my bio. Please make my day and check it out!! ✌🏼

    4 2 11 minutes ago
    Berikut penuturan Intan Andaru mengenai Perempuan Bersampur Merah yang ditulisnya:
.
Berangkat dari pertanyaan teman-teman ketika saya menulis beberapa novel mengenai daerah lain—mengapa saya tidak menulis cerita tentang daerah saya sendiri?
.
Dari situ, saya mulai menggali tema-tema di Banyuwangi yang sekiranya menarik untuk ditulis. Saya mengambil tema tragedi pembantaian dukun santet 1998. Saya masukkan juga tentang budaya gandrung (yang merupakan ikon kota Banyuwangi). Saya berusaha menulis untuk mewakili suara-suara yang sulit didengar orang lain, seperti suara para keluarga korban yang sampai sekarang masih diselimuti stigma.
.
Juga suara para gandrung (bukan penari gandrung)—yang semakin hari semakin kehilangan panggung di kota yang sering mengagungkan namanya.
.
#perempuanbersampurmerah 
#intanandaru 
#bukugpu
#gramedia
#gramediapustakautama
#novel
#novelindonesia

    Berikut penuturan Intan Andaru mengenai Perempuan Bersampur Merah yang ditulisnya:
    .
    Berangkat dari pertanyaan teman-teman ketika saya menulis beberapa novel mengenai daerah lain—mengapa saya tidak menulis cerita tentang daerah saya sendiri?
    .
    Dari situ, saya mulai menggali tema-tema di Banyuwangi yang sekiranya menarik untuk ditulis. Saya mengambil tema tragedi pembantaian dukun santet 1998. Saya masukkan juga tentang budaya gandrung (yang merupakan ikon kota Banyuwangi). Saya berusaha menulis untuk mewakili suara-suara yang sulit didengar orang lain, seperti suara para keluarga korban yang sampai sekarang masih diselimuti stigma.
    .
    Juga suara para gandrung (bukan penari gandrung)—yang semakin hari semakin kehilangan panggung di kota yang sering mengagungkan namanya.
    .
    #perempuanbersampurmerah
    #intanandaru
    #bukugpu
    #gramedia
    #gramediapustakautama
    #novel
    #novelindonesia

    3 0 12 minutes ago
    Writing my first novel, please send some support :-) 💙🙏

    Writing my first novel, please send some support :-) 💙🙏

    21 8 16 minutes ago
    🕋 𝐒𝐨 𝐈 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝. 𝐈 𝐬𝐚𝐰 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝, 𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐞𝐜𝐤, 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫𝐬.

𝐈 𝐝𝐞𝐜𝐨𝐝𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝, 𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐞𝐜𝐤, 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫𝐬.  𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐬𝐜𝐮𝐬𝐬𝐞𝐝, 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐞𝐫𝐞𝐜𝐭. 
𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐧𝐣𝐮𝐬𝐭𝐥𝐲 𝐭𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞𝐝, 𝐬𝐥𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞𝐝, 𝐨𝐫 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐮𝐠𝐠𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐝, 𝐬𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐞𝐜𝐤 𝐬𝐰𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝, 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐨𝐟 𝐦𝐮𝐬𝐜𝐥𝐞𝐬.

𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐛𝐣𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐠𝐮𝐥𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐫𝐮𝐥𝐞𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐫𝐞𝐠𝐮𝐥𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐬𝐚𝐧𝐤🕋.
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
#author #bookstagram #BookLoversDay #2019 #bookblogger #booksfordays #bookstagramfeature #literature #bookstagrammer #instabooks #fiction #booklover #bookworm #igdaily #bookcollector #booknow #bookworld #bibliophile #bookshelf #booksofinstagram #tbr #authorsofinstagram #bookaddict #igreads #bookish #novel #bookaholic #infj #reading #books

    🕋 𝐒𝐨 𝐈 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝. 𝐈 𝐬𝐚𝐰 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝, 𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐞𝐜𝐤, 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫𝐬.

    𝐈 𝐝𝐞𝐜𝐨𝐝𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝, 𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐞𝐜𝐤, 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫𝐬. 𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐬𝐜𝐮𝐬𝐬𝐞𝐝, 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐞𝐫𝐞𝐜𝐭.
    𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐧𝐣𝐮𝐬𝐭𝐥𝐲 𝐭𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞𝐝, 𝐬𝐥𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞𝐝, 𝐨𝐫 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐮𝐠𝐠𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐝, 𝐬𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐞𝐜𝐤 𝐬𝐰𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝, 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐨𝐟 𝐦𝐮𝐬𝐜𝐥𝐞𝐬.

    𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐛𝐣𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐠𝐮𝐥𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐫𝐮𝐥𝐞𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐫𝐞𝐠𝐮𝐥𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐬𝐚𝐧𝐤🕋.












    #author #bookstagram #BookLoversDay #2019 #bookblogger #booksfordays #bookstagramfeature #literature #bookstagrammer #instabooks #fiction #booklover #bookworm #igdaily #bookcollector #booknow #bookworld #bibliophile #bookshelf #booksofinstagram #tbr #authorsofinstagram #bookaddict #igreads #bookish #novel #bookaholic #infj #reading #books

    11 0 17 minutes ago
    -----------------
You can buy this ebook with $5 from the site below:

www.ebookxchange.com
-----------------
Title (user) : Lipid analysis and lipidomics : new techniques and applications
Title (google) : Lipid Analysis and Lipidomics New Techniques and Applications
ISBN : 1893997855,9781893997851
GoogleBook ID : f5jWvv8WTpoC
Authors (user) : Magdi M Mossoba
Authors (google) : Magdi M. Mossoba
Publisher : AOCS Press
Language : English
Publication Date : 2006
File Format : pdf
Categories : Science
------------------------------------------
Description (user) : 
Content: Technique and applications in lipid analysis / NIls Hinrichsen and Hans Steinhart -- An overview of modern mass spectrometry methods in the toolbox of lipid chemists and biochemists / R. Moreau -- Global cellular lipidome analyses by shotgun lipidomics using multidimensional mass spectrometry / X. Han and R.W. Gross -- LC/MS and chiral separation / A. Kuksis and Y. Itabashi -- LC/MS and lipid oxidation / A. Kuksis and O. Sjovall -- Structural analysis of unsaturated fatty acid methyl ester isomers with acetonitrile covalent adduct chemical ionization (CACI) / J.T. Brenna -- Recent advances in silver-ion HPLC utilizing acetonitrile in hexane as solvent: temperature effects on lipid elution orders/resolution / R.O. Adlof -- Analysis of trans-18:1 fatty acids by silver ion HPLC / P. Delmonte, J.K.G. Kramer, and M.P. Yurawecz -- High-performance size-exclusion chromatography for lipid analysis in organic media / G. Márquez-Ruiz and M.C. Dobarganes -- Lipid separations using packed-column supercritical fluid chromatography / D.G. Hayes --TLC-FID with special reference to marine lipids and other high-molecula...
#ebook #bookstagram #kindle #book #amazon #books #romance #ebooks #bookworm #o #instabook #author #livros #booklover #emagrecer #dieta #reading #writersofinstagram #receitas #writer #ebookdereceitas #wattpad #kindleunlimited #gym #novel #love #gratidao #chadetox #cardapiofit #bhfyp-----------------
You can buy this ebook with $5 from the site below:

www.ebookxchange.com -----------------

    -----------------
    You can buy this ebook with $5 from the site below:

    www.ebookxchange.com
    -----------------
    Title (user) : Lipid analysis and lipidomics : new techniques and applications
    Title (google) : Lipid Analysis and Lipidomics New Techniques and Applications
    ISBN : 1893997855,9781893997851
    GoogleBook ID : f5jWvv8WTpoC
    Authors (user) : Magdi M Mossoba
    Authors (google) : Magdi M. Mossoba
    Publisher : AOCS Press
    Language : English
    Publication Date : 2006
    File Format : pdf
    Categories : Science
    ------------------------------------------
    Description (user) :
    Content: Technique and applications in lipid analysis / NIls Hinrichsen and Hans Steinhart -- An overview of modern mass spectrometry methods in the toolbox of lipid chemists and biochemists / R. Moreau -- Global cellular lipidome analyses by shotgun lipidomics using multidimensional mass spectrometry / X. Han and R.W. Gross -- LC/MS and chiral separation / A. Kuksis and Y. Itabashi -- LC/MS and lipid oxidation / A. Kuksis and O. Sjovall -- Structural analysis of unsaturated fatty acid methyl ester isomers with acetonitrile covalent adduct chemical ionization (CACI) / J.T. Brenna -- Recent advances in silver-ion HPLC utilizing acetonitrile in hexane as solvent: temperature effects on lipid elution orders/resolution / R.O. Adlof -- Analysis of trans-18:1 fatty acids by silver ion HPLC / P. Delmonte, J.K.G. Kramer, and M.P. Yurawecz -- High-performance size-exclusion chromatography for lipid analysis in organic media / G. Márquez-Ruiz and M.C. Dobarganes -- Lipid separations using packed-column supercritical fluid chromatography / D.G. Hayes --TLC-FID with special reference to marine lipids and other high-molecula...
    #ebook #bookstagram #kindle #book #amazon #books #romance #ebooks #bookworm #o #instabook #author #livros #booklover #emagrecer #dieta #reading #writersofinstagram #receitas #writer #ebookdereceitas #wattpad #kindleunlimited #gym #novel #love #gratidao #chadetox #cardapiofit #bhfyp -----------------
    You can buy this ebook with $5 from the site below:

    www.ebookxchange.com -----------------

    14 0 17 minutes ago
    Dreams+dedication= SUCCESS👌🏻

    Dreams+dedication= SUCCESS👌🏻

    8 1 21 minutes ago
    Read May 26, 2017 In my original  review of this book, I wrote that it took me a while to get into the story, but it picked up in the middle & end, and was "very good". However, I honestly don't remember much of this book, and that kind of tells me that it wasn't powerful enough. If anyone reads it, let me know if it's worth re-reading. 📚
•
•
•
Reeve LeClaire is a college student, dammit, not Daryl Wayne Flint’s victim. Not anymore—not when Reeve is finally recovering a life of her own after four years of captivity.

Flint is safely locked up in Olshaker Psychiatric Hospital, where he belongs. He is walking the grounds of the forensic unit, performing his strange but apparently harmless rituals. It seems that he is still suffering the effects of the head injury he suffered in the car crash that freed Reeve seven years ago. Post-concussive syndrome, they call it. 
For all that Flint seems like a model patient, he has long been planning his next move. When the moment arrives, he gets clean away from the hospital before the alarm even sounds. And Reeve is shocked out of her new life by her worst nightmare: Her kidnapper has escaped.

Less than 24 hours later, Flint kills someone from his past--and Reeve's blocked memories jolt back into consciousness. As much as she would like to forget him, she knows this criminal better than anyone else. When Flint evades capture, baffling authorities and leaving a bloody trail from the psychiatric lock-up to the forests of Washington state, Reeve suddenly realizes that she is the only one who can stop him. •
•
•
#novel #kidnapped  #whatdoesntkillher #hero #thriller #carlanorton
#bookaddict #booknerd #bookclub #booksarelife #bookporn #bookcommunity #bookagram
#bookreview #bookfeaturepage 
#instaread #bookoftheday
#mustread #booksofinstagram #thrillerbooks #read  #bookrecommendation #goodreads #instabook

    Read May 26, 2017 In my original review of this book, I wrote that it took me a while to get into the story, but it picked up in the middle & end, and was "very good". However, I honestly don't remember much of this book, and that kind of tells me that it wasn't powerful enough. If anyone reads it, let me know if it's worth re-reading. 📚



    Reeve LeClaire is a college student, dammit, not Daryl Wayne Flint’s victim. Not anymore—not when Reeve is finally recovering a life of her own after four years of captivity.

    Flint is safely locked up in Olshaker Psychiatric Hospital, where he belongs. He is walking the grounds of the forensic unit, performing his strange but apparently harmless rituals. It seems that he is still suffering the effects of the head injury he suffered in the car crash that freed Reeve seven years ago. Post-concussive syndrome, they call it.
    For all that Flint seems like a model patient, he has long been planning his next move. When the moment arrives, he gets clean away from the hospital before the alarm even sounds. And Reeve is shocked out of her new life by her worst nightmare: Her kidnapper has escaped.

    Less than 24 hours later, Flint kills someone from his past--and Reeve's blocked memories jolt back into consciousness. As much as she would like to forget him, she knows this criminal better than anyone else. When Flint evades capture, baffling authorities and leaving a bloody trail from the psychiatric lock-up to the forests of Washington state, Reeve suddenly realizes that she is the only one who can stop him. •


    #novel #kidnapped #whatdoesntkillher #hero #thriller #carlanorton
    #bookaddict #booknerd #bookclub #booksarelife #bookporn #bookcommunity #bookagram
    #bookreview #bookfeaturepage
    #instaread #bookoftheday
    #mustread #booksofinstagram #thrillerbooks #read #bookrecommendation #goodreads #instabook

    4 0 24 minutes ago

Top #Novel posts

    It’s world’s book day!

Which book are you reading currently? Describe it in 3 words in the comments 👇

#janeausten #bookday #worldbookday #novel

Source of pic: Laurasummers.co.uk

    It’s world’s book day!

    Which book are you reading currently? Describe it in 3 words in the comments 👇

    #janeausten #bookday #worldbookday #novel

    Source of pic: Laurasummers.co.uk

    2,281 35 23 April, 2019
    desperately in need of taking new photos, as I’ve almost run out😬
i just began the ministry of utmost happiness and am already intrigued, 30 pages in! can’t wait to keep going :)
what’s your current read? are you enjoying it?

    desperately in need of taking new photos, as I’ve almost run out😬
    i just began the ministry of utmost happiness and am already intrigued, 30 pages in! can’t wait to keep going :)
    what’s your current read? are you enjoying it?

    523 15 23 April, 2019
    All These Beautiful Strangers reminded me of a cross between Pretty Little Liars and Gossip Girls. What is it with super rich high school kids getting themselves in to crazy situations with murderers and being a part of secret groups? Obviously not a reality that I’m close to at all, so I enjoy reading about it! .

Grace disappears one night from the family lake house without a trace leaving behind her husband and two little girls. .

Charlie is one of those little girls. Now many years later she is one of the “it” girls at Knollwood, a private prestigious school. Because of Charlie’s family name and her status, she is tapped to join the “A’s”. This elite secret society is filled with only the best of the best but to become a member you must play their games. When the games start to ruin people Charlie cares for and also uncovering parts of her past she starts to wonder if joining the A’s is a bad idea. The problem with the A’s though- once you get asked to join you can’t ever leave. .

As Charlie is in a race to save her friends and herself will she also find out what happened to break her family apart all those years ago! .

I listened to this one on audio and it was a bit long but was told from a few different points of views so I was engaged and it kept my attention! .

#novel #beautifulstranger #booksharks #audio #secretsociety

    All These Beautiful Strangers reminded me of a cross between Pretty Little Liars and Gossip Girls. What is it with super rich high school kids getting themselves in to crazy situations with murderers and being a part of secret groups? Obviously not a reality that I’m close to at all, so I enjoy reading about it! .

    Grace disappears one night from the family lake house without a trace leaving behind her husband and two little girls. .

    Charlie is one of those little girls. Now many years later she is one of the “it” girls at Knollwood, a private prestigious school. Because of Charlie’s family name and her status, she is tapped to join the “A’s”. This elite secret society is filled with only the best of the best but to become a member you must play their games. When the games start to ruin people Charlie cares for and also uncovering parts of her past she starts to wonder if joining the A’s is a bad idea. The problem with the A’s though- once you get asked to join you can’t ever leave. .

    As Charlie is in a race to save her friends and herself will she also find out what happened to break her family apart all those years ago! .

    I listened to this one on audio and it was a bit long but was told from a few different points of views so I was engaged and it kept my attention! .

    #novel #beautifulstranger #booksharks #audio #secretsociety

    121 33 12 hours ago
    still so in love with the penguin english library editions - i only have far from the madding crowd and north and south, but i’m guessing i’ll rack up some more sooner or later 😏
•
what are your favorite book editions? (singular books, collections, anything!)
•
i’m obsessed with anything by @juniperbooks and @foliosociety, the penguin english library, and vintage penguin paperbooks (the orange and white ones!)

    still so in love with the penguin english library editions - i only have far from the madding crowd and north and south, but i’m guessing i’ll rack up some more sooner or later 😏

    what are your favorite book editions? (singular books, collections, anything!)

    i’m obsessed with anything by @juniperbooks and @foliosociety , the penguin english library, and vintage penguin paperbooks (the orange and white ones!)

    1,531 27 15 hours ago